شرکت تیم کاراته دشت مغان پارس آباد در مسابقات لیگ برتر کاراته کشور


ورزش

این وبلاگ جهت آشنایی شما ورزش دوستان با برخی از ورزش ها وکمی هم مزاح برای تفریح ساخته شده.امیدوارم که راضی باشید.

 

تیم کاراته دشت مغان پارس آباد با مربیگری آقای استاد عبداله نعمتی به عنوان نماینده کاراته استان در مسابقات لیگ برتر کاراته کشور شرکت نمود. ترکیب تیم در هفته اول مسابقات آقایان بهزاد پور زارع-داریوش حقی زاده-توحید خانمحمدی-علی شهبازی-فرزاد وطن خواه-نیما خوش اخلاق - بهنام نجفی -ایلقار نورآذر- ناصر سلطانی و آرمین بهمنی را تشکیل دادند.

این تیم در هفته اول لیگ برتر کشور مقابل تیم های ایوان پرشان لرستان و هیات کاراته شهریار تهران صف آرایی نمود و توانست با اقتدار هر دو تیم را شکست داده و ۳ امتیاز مسابقه را کسب نموده و با مجموع ۶ امتیاز در صدر جدول لیگ برتر کاراته کشور قرار گیرد.

این تیم در حال حاضر بدون اسپانسر با هزینه شخصی مربی تیم آقای عبداله نعمتی اداره شده ولی با این حال نتیجه قاطعی بدست آورده است ولیکن در صورت عدم حمایت مالی مسئولان استانی و شهرستانی و شرکت های دولتی و خصوصی استان و شهرستان مسلماً در مضیقه مالی بسر خواهد برد و روند رو به رشد آن با مشکل مواجه خواهد شد.

گفتنی است این تیم در سالهای گذشته توسط شرکت نمین سرامیک حمایت مالی شده است ولی در حال حاضر اسپانسر تیم نمی باشد. 

حضور مقتدرانه این تیم کاراته در مسابقات لیگ برتر کشور فرصت استثنایی برای اسپانسرها بویژه شرکت نمین سرامیک می باشد زیرا این مسابقات در شبکه های سراسری صدا و سیمای کشور به روی آنتن می رود و فرصت مناسبی برای تبلیغات می باشد.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در سه شنبه 22 بهمن 1392برچسب:,ساعت 16:38 توسط سحر| |


Design By : Susa Theme